poniedziałek, 9 listopada 2015

Wywiad z Melissą Seahall

Cześć!
Jak obiecałam, przeprowadziłam mały wywiadzik z Mel. :D
Zapraszam :) (M = Melissa, AF = AshFashion)

AF: No więc na początek: Ile już lat grasz w star stable?
M:  W Star Stable gram już ponad 3 lata
AF:  Często kupujesz nowe ciuchy czy należy to do rzadkości?
M: Szczerze to uważam, że aż za często. W SSO jest mnóstwo ładnych ciuchów, które bardzo mi się podobają i cały czas dodawane są nowe! Zaczyna mi już brakować miejsca w szafie!
AF: Hahaha :D W jakim kolorze najbardziej lubisz robić komplety?
M: Tak naprawdę to lubię się ubierać we wszystkie kolory i te ciemne te jasne. Nie mam swojej ulubionej barwy kompletów
AF:  Jaki jest Twój ulubiony zestaw?
M:  Nie mam swojego ulubionego zestawu, lubię tworzyć ich bardzo wiele i nie umiałabym wybrać
AF:  Gdy robisz komplet patrzysz na: bonusy czy ładność?
M:  W chwili obecnej mam tylko jeden zestaw, w którym patrzyłam na obie te rzeczy. Używam go zawsze do wyścigów i tyle mi starczy ^^ Zawsze patrzę na wygląd stroju
AF:  Bardzo dziękuję za wywiad :)
M:  Nie ma sprawy :)

Z Mel byłam bardzo długo w tym samym clubie (SGC). Łapcie nasze wspólne zdjęcie z jakiegoś spotkania.
Warto spojrzeć na (jak zwykle) przepiękny i oryginalny zestaw Melissy! ;)

4 komentarze:

  1. Bardzo oryginalny blog. Zawsze denerwowało mnie to, że ludzie nie piszą skąd dokładnie mają daną część ubioru i trzeba było szukać. Tu jest wszystko pod ręką. Czekam na zestaw zielony, bo od dawna chciałam coś w tym kolorze.
    Julia Whalebard

    OdpowiedzUsuń
  2. Moim zdaniem powinnaś poprosić kogoś, to pomoże ci dopracować wygląd bloga ;D Skoro piszesz tu o modzie, to twoja strona nie powinna wyglądać... ktoś ma jakieś określenie? xd

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Słuszna uwaga. Wiesz, był to tymczasowy wygląd, właśnie biorę się za zmienianie :P

      Usuń
  3. Bardzo fajny blog. Ale gdybyś mogła się skupiać też na "ładności" językowej byłoby idealnie ;)

    OdpowiedzUsuń