piątek, 13 listopada 2015

Nowy zestaw!

Czołem!
Dzisiaj popracowałam z Karym, moim shire. Zrobiliśmy sobie małą jazdę ujeżdżeniową a po niej zabrałam młodego na tor crossowy! :D
A w treningu towarzyszył nam... Nowy zestaw! Długo nad nim kombinowałam, aż w końcu wymyśliłam :)
Jedyne co mi brakuje to zamiast białego paska  na czapce gdyby był czerwony. Ech... marzenia ściętej głowy ;)



JEŹDZIEC
Czapka: 4220 js 41 sc 12 lvl, sklep: Miasteczko Srebrna Polana, stoisko z gwiazdką w szyldzie
T-shirt: "I love Jorvik" dostaje się za zadanie
Bryczesy: 4050 js 43 sc 11 lvl sklep: U Jacoba Goldspura "Sklep Goldspurów"
Sztyblety: 7800 js 87 sc 14 lvl sklep: Stoisko obok sklepu metalowców "Metalowy pałac Jarla"
Rękawiczki: 4500 js 55 sc 12 lvl sklep: Jorvik City Plaża sklep z ubraniami
KOŃ
Ogłowie: 4220 js 41 sc 12 lvl sklep: Centrum Jeździeckie Srebrnej Polany, obok podwózki
Siodło: Z kodu dla LT ( KOD: EB58P)
Czaprak: 7000 js 68 sc 12 lvl sklep: Wioska Rybacka, na pomoście, sklep z podkową w szyldzie
Kokarda: 97 sc sklep: Wioska Rybacka, miasto, sklep z dekoracjami
+ do tego są walentynkowe owijki, tyle, że na shire nie widać c:



Piszcie co sądzicie o tym zestawie :)

 



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz